Startup forum

Witaj

Posiadasz stronę,bloga,katalog lub forum?

To miejsce jest dla Ciebie.

Zareklamuj się za darmo i podnieś tym pozycję swojej strony.

Nie musisz się rejestrować aby dodać wpis.

Jedynie w przypadku gdy chcesz dodać link musisz jej dokonać.Zajmie Ci to mniej niż 10 sekund.

Zapraszamy!

Join the forum, it's quick and easy

Startup forum

Witaj

Posiadasz stronę,bloga,katalog lub forum?

To miejsce jest dla Ciebie.

Zareklamuj się za darmo i podnieś tym pozycję swojej strony.

Nie musisz się rejestrować aby dodać wpis.

Jedynie w przypadku gdy chcesz dodać link musisz jej dokonać.Zajmie Ci to mniej niż 10 sekund.

Zapraszamy!

Startup forum

Czy chcesz zareagować na tę wiadomość? Zarejestruj się na forum za pomocą kilku kliknięć lub zaloguj się, aby kontynuować.
Startup forum

Zareklamuj za darmo swój startup, stronę, bloga lub forum.Pozwól skomentować innym.


    Serwis dla firm posiadających dział obsługi klienta

    avatar
    Supportio.pl


    Liczba postów : 1
    Punkty : 3
    Reputacja : 0
    Dołączył : 08/04/2015

    Serwis dla firm posiadających dział obsługi klienta Empty Serwis dla firm posiadających dział obsługi klienta

    Pisanie by Supportio.pl Sro Kwi 08, 2015 4:05 pm

    Z pewnością nie raz borykałeś się z sytuacją, kiedy trudny klient po rozmowie z konsultantem wygłaszał negatywną opinię o Twoim produkcie czy usłudze. To z kolei odbijało się źle na wizerunku marki i zniechęcało potencjalnych odbiorców do skorzystania z proponowanych przez Ciebie rozwiązań. Pamiętaj, że takie sytuacje wynikają nie tyle z niekompetencji Twoich pracowników, co z niewłaściwego podziału zadań w ramach zespołu, obsługującego zgłoszenia klientów. Optymalne zarządzanie grupą konsultantów to wyzwanie dla każdego managera. Dlatego właśnie powstał serwis Supportio.pl. Dzięki niemu zyskasz rekomendacje właściwej relokacji zadań w grupie konsultantów, wraz z sugestiami co do kierunku rozwoju kompetencji poszczególnych pracowników. Sprawdzisz wiedzę konsultantów dzięki systemowi testów, co pozwoli zadbać o najwyższą jakość obsługi. Funkcja automatycznej identyfikacji trudnych klientów każdorazowo uruchomi odpowiednią procedurę działań, co z pewnością usprawni obsługę tego typu zgłoszeń. Co więcej, panel zarządczy managera umożliwi stały monitoring działań zespołu oraz jasne obliczanie wynagrodzenia i prowizji dla pracowników.
    Supportio.pl to praktyczny helpdesk i nieocenione wsparcie dla Twojej firmy! Dowiedz się więcej na www.supportio.pl.
    Serwis dla firm posiadających dział obsługi klienta 2202303_LOGO_IG_wskieczb

      Obecny czas to Czw Mar 28, 2024 1:31 pm