Startup forum

Witaj

Posiadasz stronę,bloga,katalog lub forum?

To miejsce jest dla Ciebie.

Zareklamuj się za darmo i podnieś tym pozycję swojej strony.

Nie musisz się rejestrować aby dodać wpis.

Jedynie w przypadku gdy chcesz dodać link musisz jej dokonać.Zajmie Ci to mniej niż 10 sekund.

Zapraszamy!
Startup forum

Zareklamuj za darmo swój startup, stronę, bloga lub forum.Pozwól skomentować innym.


Regulamin forum

Share

Admin
Admin

Liczba postów : 3
Punkty : 7
Reputacja : 0
Dołączył : 27/04/2013

Regulamin forum

Pisanie by Admin on Sob Kwi 27, 2013 1:30 pm

Regulamin startup.forumpolish.com

Każdy użytkownik rejestrując się na forum jest zobowiązany do zapoznania się z niniejszym regulaminem. Jego nieznajomość nie będzie powodem do zmniejszania kary w przypadku jego złamania.

I. OGÓLNIE POSTANOWIENIA
1.1. Każdy użytkownik może posiadać tylko jedno konto. W przypadku wykrycia multikonta będzie to równoznaczne z usunięciem ich i nałożeniem bana na IP.
1.2. Na forum nie ma możliwości zmiany nicka bez podania wyraźnego powodu. Prośbę o zmianę nicka z sensowną argumentacją proszę kierować na PW administracji
1.3. Administracja Forum nie ponosi odpowiedzialności za treść publikowanych wypowiedzi. Są one wyłącznie prywatnymi poglądami użytkowników na ich własną odpowiedzialność.
1.4. Rozpowszechnianie nielegalnych materiałów objętych ochroną praw autorskich (muzyka, filmy, książki, multimedia, oraz art. np pap) jest zabronione.
1.5. Zabrania się publikowania treści o charakterze erotycznym, pornograficznym, wulgarnym i drastycznym (1 ostrzeżenie).
1.6. Posty obrażające użytkowników będą usuwane a ich autor otrzyma ostrzeżenie.
1.7. Sprawy prywatne proszę załatwiać za pośrednictwem PW (prywatnej wiadomości) lub komunikatorów.
1.8. Czerwony kolor tekstu mogą używać wyłącznie administratorzy i moderatorzy forum.
1.9. Nie piszemy postu pod postem, w razie potrzeby edytujemy swoją wypowiedź.
1.10. Zakładane tematy powinny być merytoryczne oraz mieć formę zachęcającą do podjęcia dyskusji. Posty nic nie wnoszące do dyskusji będą usuwane.
1.11. Reputacja na forum jest prostym systemem punktowym, który służy do przekazywania swoich opinii o poście/użytkowniku w dość szybki sposób. Punkty reputacji należy przyznawać z rozsądkiem. Szczególnie tyczy się to wystawiania negatywnych punktów reputacji.
1.12. Zabrania się spamowania - zapraszania na inne fora poprzez PW, shoutbox i na konta e-mail uczestników tego forum (ban). Prosimy o informowanie administratora jeśli otrzymacie spam.
1.13. W przypadku naruszenia regulaminu, moderatorzy forum mają prawo usunąć w części lub całości dany post lub cały temat dyskusji.
1.14. Administracja forum zastrzega sobie prawo do ingerencji w korespondencję przesyłaną systemem wiadomości prywatnych, o ile jest podejrzane naruszenie regulaminu forum. Możliwość korespondencji prywatnej może też zostać wyłączona, jako jeden ze środków zapobiegawczych.

II. REKLAMA
2.1. Zabrania się reklamowania for i stron o tematyce sprzecznej z polskim prawem a także pornograficznych.
2.2. To samo forum lub stronę reklamujemy tylko w jednym temacie, w przeciwnym razie pozostałe reklamy zostaną usunięte.
2.3. Reklamy można zamieszczać tylko w działach na to przeznaczonych.
2.4. Reklama powinna zawierać tytuł, adres strony i pełny opis. Jej treść powinna być poprawnie gramatycznie napisana a także estetycznie. Reklamy jedno zdaniowe oraz nie spełniające wymogu zostaną usunięte.
2.5. Uwaga: Reklama forów konkurencyjnych (reklamowych) JEST DOZWOLONA. Warunkiem jednak jest to, że my umieścimy naszą reklamę na reklamowanym przez Ciebie forum.

III. POSTANOWIENIA KOŃCOWE
3.1 Administrator nie będzie usuwać kont na żądanie użytkowników, może jedynie dezaktywować.
3.2. Korzystanie z forum oznacza akceptację w całości niniejszego regulaminu.
3.3. Administracja Forum zastrzega sobie prawo do wprowadzenia zmian w regulaminie.
3.4. Regulamin obowiązuje od momentu opublikowania dotyczy to również zmian do regulaminu.

    Obecny czas to Czw Wrz 21, 2017 9:13 pm